درباره جاینت

سه شنبه, 1 خرداد 1397

فروشگاه دوچرخه هوشمند 
درباره جاینت
تولید هر دوچرخه ی جاینت با یک ایده شروع می شود. از طرح اولیه روی کاغذ تا تکمیل بافت های کربن و لوله های آلومینیوم؛ از مواد اولیه تا محصول نهایی؛ همه ی محصولات جاینت یک ویژگی منحصر به فرد را به همراه دارند: ساخته شدن توسط تنها و بزرگترین نام در صنعت دوچرخه که تمام مراحل خلق یک دوچرخه را تحت کنترل دارد. ساخت مواد اولیه ی کربن و آلیاژ فلزی، ابداع و اجرای روش های نوین شکل دهی و جوشکاری و ساخت دستی همه ی دوچرخه ها به صورت مستقیم به عهده ی جاینت می باشد.
هدف جاینت ایجاد بهترین تجربه سواری برای شما خواهد بود و این برای دوچرخه سواران حرفه ای، روزمره و یا ماجراجو تفاوتی نخواهد کرد. جاینت اولین تولیدکننده انبوه فریم های آلومینیومی و اولین تولیدکننده فریم کربن برای استفاده همگان بوده است. طراحی انقلابی فشرده (COMPACT) تنه ی دوچرخه ی جاده در سال 1990 یکی از ابداعات جاینت بوده که امروز به استانداردی در ساخت فریم دوچرخه های جاده تبدیل شده و TCR ADVANCED SL با همین طراحی در بالاترین درجات تور فرانسه قرار می گیرد. سیستم تعلیق جاینت، تنها سیستم تعلیق است که برای همه ی مسیرهای کوهستانی مناسب می باشد و جاینت با تحقیقات و آزمایشات با برترین دوچرخه سواران به این طراحی دست یافته است.
تولید دوچرخه پایان ابداع و طراحی جاینت نبوده است. دوچرخه سواران در هر سطحی به لوازم و تجهیزات جانبی مناسب نیاز دارند. از این روی جاینت با شعار ایجاد بهترین تجربه ی سواری دست به ابداع و ساخت مجموعه ای کامل از لوازم جانبی و تجهیزات دوچرخه سواری زد و طی چند سال اخیر با کمک ورزشکاران و متخصصین بیومکانیک به تولید کارآمدترین لوازم و پوشاک دوچرخه سواری روی آورده، برخی از این نوآوری ها هم اکنون مورد استفاده ی تیم های حرفه ای جاینت قرار می گیرد.
شروع راه، ساخت دوچرخه و لوازم جانبی است و تولید به تنهایی کافی نبوده و در سراسر جهان، نمایندگان جاینت در معرفی، خرید و راهنمایی با پشتیبانی و خدمات پس از فروش به دنبال تحقق دستیابی به بهترین تجربه ی سواری برای شما می باشند.
شرکت صنعتی و تولیدی انرژی موتور با بیش از چهل سال سابقه فعالیت، به عنوان نماینده انحصاری جاینت در ایران تمامی این مسئولیت، از تامین طیف گسترده مدل های دوچرخه جاینت تا راهنمایی در خرید و خدمات پس از فروش را بر عهده دارد.

انصراف از نظر